۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

تا 15سال دیگر ایران تنها ابرقدرت دنیا خواهدبود !!!

                           cccad5f652a646daba71.jpg


تا 15سال دیگر ایران تنها ابرقدرت دنیا خواهدبود

 
من یك مهندسم ومحاسبه می‌كنم. این روندی كه ماداریم و منحنی رشدی كه رسم می‌كنم، تا سال 1404 شانزده هفده سال یا پانزده سال دیگر ایران با هیچ جای دیگر دنیا قابل مقایسه نخواهد بود،در ایران یك كودك 5ساله هم نگاه جهانی دارد.حتی كسی كه از من خوشش نمی‌آید من به او احترام می‌گذارم، بخاطر كشور در این طرح همراهی كند
احمدی‌نژاد شنبه شب گذشته در گفتگو با شبكه اول سیمای جمهوری اسلامی گفت:هم اكنون دو ابرقدرت در دنیا وجود دارد: ایران و آمریكا، و تا سال 1404 هیچ كشوری از نظر پیشرفت علمی و صنعتی با ایران قابل مقایسه نخواهد بود.
احمدی نژاد كه شنبه شب با شبكه اول سیما و مجری برنامه خانواده گفتگو می كرد، با اشاره به روند پیشرفت كشور گفت: من یك مهندسم و محاسبه می‌كنم. این روندی كه ماداریم و منحنی رشدی كه رسم می‌كنم، تا سال 1404 شانزده هفده سال یا پانزده سال دیگر ایران با هیچ جای دیگر دنیا قابل مقایسه نخواهد بود.
رییس دولت در ادامه اظهارات خود كه با تاییدات مداوم مجری و تكان دادن های سر او و گاه لبخندهای عمیق او همراه بود، تصریح كرد:شما ببینید الان در اروپا وآمریكا هیچ امید و اعتماد به نفسی وجود ندارد. اما در كشور ما موج می زند. ما به جوانها می گوییم این قطعه پیشرفته را تحریمیم و نمی توانیم وارد كنیم. آنها می گویند ما سازیم و می سازند، در ایران یك كودك 5ساله هم نگاه جهانی دارد.
دكتر احمدی نژاد ادامه داد:در موضوع یارانه ها هم ما 81 هزار تومان دادیم علی الحساب برای دوماه كه مردم بتوانند مدیریت كنند. تاریخ افزایش قیمت را هم نمی گوییم كه كسی نتواند سوءاستفاده كند.
وی افزود:همه در این طرح همراهی كنند حتی كسی كه از من خوشش نمی آید من به او احترام می گذارم بخاطر كشور در این طرح همراهی كند.
 احمدی نژاد در پاسخ به سوالی درباره تاثیر طرح یارانه ها بر حمل ونقل گفت: یك كامیون 20 تنی فرض كنید متوسط یك سر و نیم بار می آورد و 750 لیتر برای 20 تن از مشهد تا تهران سوخت مصرف می كند. اگر ما 100تومان گازوئیل را گران كنیم، 75 هزارتومان به كرایه اش اضافه می شود و بار او از سنگ آهن تا میوه و طلاست. متوسط كیلویی 3 تا 4 تومان به قیمت جنس اضافه می شود كه یك درصد آن هم نیست.
 احمدی نژاد درباره تاثیر سفرخود به لبنان گفت: این سفر شتاب نزدیكی ملتهای منطقه را چندین برابر كرد و روسای كشورها بعضی پیغام دادند. بعضی حضوری و بعضی تلفنی این مطلب را گفتند و نظر مقام معظم رهبری درست است كه این سفر فصل جدیدی در منطقه بود. البته نه بخاطر اینكه من در این سفر بودم بلكه بخاطر اتفاقاتی كه انجا افتاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر