۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

چرا ما سبز ها نباید نا امید شویم؟

درود
حدود 16 ماه از کودتای 22 مرداد سال 88 میگذرد و در این مدت اتفاقات مختلفی افتاده است. از راهپیمایی بزرگ 25 خرداد و نماز جمعه ننگین رهبری و کشتار مردم در 30 خرداد و بعد از اون داستان کهریزک و روز قدس پارسال و 13 ابان و روز عاشورا و ....
اما به نظر میرسه که یک عده از هم فکرهای سبز ما دچار یاس و سرخوردگی شدند از عدم حصول نتیجه این حرکات در قبال رژیم کودتا و ابراز نارضایتی میکنند و اینکه ما نمیخواهیم ادامه بدهیم!
دوستان عزیز من همرزمان سبز من به هوش باشید هیچ گاه در یک جنگ نابرابر و ناجوانمردانه پیروزی سریع بدست نمی اید! نباید انتظار داشته باشیم بدون امکانات و رسانه و تلویزیون کار به سرعت پیشرفت کند!
تنها رسانه ما در حال حاضر اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند کلوب و فیس بوک است که اینها هم شدیدا تحت کنترل پلیس خودفروخته کلوب و فیلترینگ است! تنها چیزی که کودتا چی از ان هراس دارد آگاهی توده های مردم است،همان توده هایی که با وعده سهام عدالت و مسکن مهر انها را به پای صندوق های رای کشاند و سپس رای همان ها را هم به نفع خویش مصادره کرد و امروز حتی برای مجلس و رهبر هم تره خرد نمیکند!
دوستان من از برخوردهای سلیقه ای پلیس کلوب ناراحتند !اینکه چرا مطالب و فریاد هارا حذف میکند!!
عزیزان من،همرزمان من به قول قدما:
نیش عقرب نه از ره کین است،اقتضای طبیعتش این است!!
اگر یک روز امدید و دیدید مطالبتان حذف نشده تعجب کنید!اگر دیدید رفقایتان مسدود نشده اند تعجب کنید!
اگر دیدید طرح های شما برای اعتصاب و اعتراض حذف نشده تعجب کنید! و بدانید یحتمل یا در حال نقشه کشی است برای ضربه زدن دوباره یا خوابیده یا به دیار باقی شتافته است انشا الله!!
هر تغییر و تحولی بسته به ابعاد و فراگیری اش نیاز به زمان دارد! انتظار نداشته باشید مردمی که وقتی اسم اقای رهبرشان می اید صلوات میفرستند با ما همراه شوند!انتظار نداشته باشید کسانی دغدغه معیشت انان را به زانو در اورده با ما همراه شوند! و اصلا دل خوش نکنید به اعتصابات بازاریان که اینان افتاب پرستانی هستند که هر گاه با توجه به شرایط رنگ عوض میکنند  و خود را همرنگ با محیط میکنند!
امروز به خاطر مالیات تعطیل میکنند و چند صباح دیگر که کار بالا گرفت انشا الله و رژیم در استانه فروپاشی قرار گرفت در همراهی با مردم اعتصاب میکنند تا منافع خودشان را حفظ کنند!
امروز باید قشر جوان را بیدار کرد.باید مادر و پدر هایی را بیدار کرد که از جان فرزندانشان بیمناکند.
باید این مسئله را باز کرد که مادر عزیز خون من از خون سهراب و اشکان و ندا رنگین تر نیست!اگر انان برای پس گرفتن حق خود و برای ازادی وطن کشته شدند ما هم حاضریم در در راه وطنمان کشته شویم تا ایندگان به ما به دیده بی عرضه گان این برهه از تاریخ ننگرند!
زمانی دشمن به خاک ما حمله کرد(کاری به دلایل و چرایی این حمله ندارم) و مادران این سرزمین لباس رزم به تن بهترین جوانان ایم ملک کردند و انان را به مصاف دشمنی فرستادند که خارجی بود!
اما امروز باید به مادران خود بفهمانیم که این دشمن خارجی نیست!دشمن در خانه است!در همین نزدیکی!
دشمن ما امروز کسی است که میلیاردها دلار سرمایه این ملت را به باد داده و با کمال پر رویی به کسی هم جواب نمیدهد!دشمن کسی است که از از او و جلادانش حمایت میکند!دشمن کسی است که مسند قضا را انچان الوده به سیاست و خباثت کرده که هیچ امیدی به اصلاح ان نیست! و این کار را برای ما سخت تر کرده است!
عزیزان همرزم،دوستان سبز من ،انتظار اینکه در زمان کوتاه به نتیجه برسیم انتظار نا به جایی است!
باید زحمت کشید،باید هزینه داد،باید تلاش کرد و خون داد!اگر زمانی برای حفظ این انقلاب منحوس دینی 200 هزار نفر از بهترین جوانان این سرزمین کشته شدند آیا به نظر شما نباید 2 هزار نفر از ما امروز کشته شویم و خون ما باعث رسوایی این ضحاک زمان شود؟!
راحت طلبی و عافیت جویی ما را به جایی نخواهد برد .چون اهداف بزرگ انسان های بزرگ میخواهد و انسان های بزرگ از دل  سختی و مشقت بیرون می آیند!
در ره منزل لیلی که خطر هاست در ان/شرط اول قدم انست که مجنون باشی
باید عاشق وطنت باشی،عاشق مردمت باشی!همین مردمی که خیلی وقت ها حرص مارو در میارن!همین مردمی که توی راهپیمایی ها شرکت میکنن و به ما ناسزا میگن! اگر توانستیم عاشق اینها باشیم موفق میشویم چون اینها ذره های تشکیل دهنده این خاک هستند! باید بهشون عشق ورزید و اونها را آگاه کرد!
توده های مردم زمانی به حرکت در میان که آگاه بشوند! آگاه کردن مردم هم فقط از طریق اینترنت نیست!
باید با مردم روبرو شد،چهره به چهره باهاشون صحبت کرد،برایشان وقت گذاشت! درسته خطرناکه اما ارزش داره!درسته هنوز خیلی ها آقا رو  نماینده خدا میدونن ولی باز هم باید ریسک کرد! وگرنه هیچ اتفاقی نمی افته! با پول های باد اورده نفتی روز به روز قویتر میشه دولت کودتا چی و محافظ ها و نگهبان هاشو بیشتر میکنه و اختناق و خفان بیشتر میشه و کار به مراتب سخت تر!!
پس ناامیدی آخرین سلاح دشمن هست برای از بین بردن این حرکت! و بدانید و اگاه باشید که نا امیدی بهترین سلاح شیطان هم هست! پس با هم و با عزمی راسخ به قلب شیطان میزنیم و بار دیگر به او خواهیم فهماند که
ما بیشماریم!


با احترام زاغ سیاه

۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

فرهنگنامه سبز:این قسمت جنتی!


                  eefc2ab6200f4a2d825d.jpg              
جنت( Jannati ): بهشت. فردوس. بوستان. باغ. جنات. جنان. جنتی: " آنکه خواهد مردم بهشت روند ولو به عنف." غروب به جنتی سر بزن( شب بیا تو باغ). جنتی: اهل جنت( آنکه مردم را برای رفتن به بهشت کتک بزند و اگر لازم شد به آنها زورچپان کند.) جنت آباد: " منطقه ای نوساز که به علت دور بودن آن از نماز جمعه ممکن است مردمش به بهشت بروند." یک نوع امام جمعه که کوتاهترین نوع آن و همقد رئیس جمهور است. جنات( Jonat): جانی، جانیان. جمع تعدادی جنتی. جنان: ( جمع جنت): بهشتها، فردوسها، باغها، بوستانها. جنان صفت: یا آقای اقتصاد دان که آدم خوبی است و ربطی به جنتی ندارد. جنت جکسون: " یک خواننده زن پاپ که صدایش کمی کلفت تر از جنتی است ولی به همان اندازه جیغ می کشد." جنتامایسین: " نوعی پماد ضد درد و ضد سوختگی که بعد از خطبه های نماز جمعه جنتی حتما استعمال شود." کاربرد در جمله: " جنتی امروز خواستار محاکمه سران اعتراضات انتخاباتی شد." امام جمعه تهران. جنتی: " نام یک نوع از دایناسورهای باقیمانده از دوره دوم زمین شناسی از تیره جانتیاتوپس
جملات معروف
" اکثریت اهل باطل است."، " انتخابات دهم واقعا سالم بود"، " در وقایع اخیر فقط هفت هشت بسیجی شهید شدند." بشر غیر از اسلام همان حیواناتی هستند که روی زمین می چرند و فساد می کنند"، " چیزی که سبب شد بشر زنده بماند و خودش را قتل عام نکند، شهدای ما بودند."، چرا کاری می کنید که همه حس کنند از زندان نباید ترسید؟"، " تروریستی را گرفتند، چهار تا سووال از او کردند، اعدامش کردند، به این می گویند سرعت در کار."، " اول باید می گفتم بسم الله، یادم رفت."
زندگینامه علمی
متولد قم. متولد اصفهان. احتمالا متولد چند جای دیگر. یک فرزندش در جوانی به دلیل همکاری با مجاهدین خلق اعدام شد و جنتی چند سال بعد در دهه شصت تفاوت مجاهدین با بقیه را فهمید. وی تحصیلات زبان و ادبیات عرب را به مدت پنج سال در اصفهان آغاز کرد، بعدا به تحصیلات ادبیات عرب در قم ادامه داد( چهار سال)، وی ادبیات عرب را بصورت تمام وقت در تهران به مدت شش سال ادامه داد. سپس برای ادامه آموزش زبان عرب برای پنج سال به مشهد رفت و در آنجا با برخی واژه های فارسی( بجز جیغ کشیدن) آشنا شد. وی مدت چهار سال نیز در حوزه علمیه قم به خواندن زبان عرب پرداخت و در حال حاضر تا حدی بر زبان فارسی و انگلیسی مسلط است.
دیدگاههای انسان شناسی
غیرمسلمانان حیوانات اند و روی زمین می چرند.
هر کس مسلمان است ولی شیعه نیست دین را نفهمیده و به کفار نزدیک تر است.
هفتاد درصد روحانیون و هشتاد درصد مردم ایران، عوامل انگلیس و آمریکا هستند.
حقیقت چیزی است که سیمای جمهوری اسلامی اعلام می کند.
خداوند از راههای مختلف انسان را راهنمایی می کند، مثلا زندان و بازجویی و بیل و کلنگ
مهم نیست که حکومت مورد احترام نباشد، مهم این است که کسی جرات بی احترامی نکند.
تعریف انسان: انسان موجودی است پیرو ولی فقیه که نماز جمعه می خواند و صلاحیت دارد.
مشاغل قبلی
دبیر‌ شورای‌ هماهنگی‌ تبلیغات‌ اسلامی، ریاست‌ سازمان‌ تبلیغات‌ اسلامی، نمایندگی رهبران خمینی‌ و خامنه ای‌ در اتحادیه‌ انجمنهای‌ اسلامی‌ دانش‌ آموزان، عضویت‌ در شورای نگهبان‌ قانون‌ اساسی‌ با حکم‌ رهبران خمینی‌ و خامنه‌ای، دبیری‌ شورای‌ نگهبان‌ قانون‌ اساسی، امامت‌ جمعه‌ موقت‌ قم‌، کرمانشاه‌ و تهران‌، نمایندگی‌ مجلس‌ خبرگان‌ در دوره‌ اول‌ و دوم‌ از استان‌ خوزستان‌ و در دوره‌ سوم‌ از استان‌ تهران‌ و عضویت‌ در هیأت‌ تحقیق‌ مجلس‌ خبرگان‌، عضویت‌ در مجمع‌ تشخیص‌ مصلحت‌ نظام، عضویت‌ در شورای‌ بازنگری‌ قانون‌ اساسی، عضویت‌ در هیأت‌ مؤسس‌ جامعة‌ الزهرا، عضویت‌ در شورای عالی انقلاب فرهنگی‌ با حکم‌ رهبری ، عضویت‌ در شورای‌ عالی تبلیغات‌ خارجی‌ با حکم‌ رهبری‌، مسوؤلیت‌ ستاد احیای‌ امر به‌ معروف‌ و نهی‌ از منکر، عضویت‌ در کمیسیون‌ صدا و سیما به‌ عنوان‌ نائب‌ رئیس‌
در ادبیات فولکلوریک
" مثل کنیز ملاباقره، دست بهش بزنی تا جمعه جیغ می زنه"، " نگهبان تو هسم، شنبه بیام بپرسم، جمعه بیام برقصم."، " رئیسی که نون نداره، این همه زبون نداره."، " نخود همه آش."، " بهش گفتن اسمش چیه و از کی هست؟ گفت، نه بباره نه به داره، اسمش خاله موندگاره"، " گفتن کی رو بذاریم رئیس شورای نگهبان، آقا گفت دختر همسایه هر چه چل تر، واسه ما بهتر."، " گفتن اینو واسه چی گذاشتی شورای نگهبان؟ گفت، هر کس از هر جا رونده است با ما برادر خونده است."، " یکی جنتی رو اذیت می کرد، به طرف گفت: نکن که پیش از من و تو لیل و نهاری بوده است، گفت: پیش از من شاید ولی پیش از تو گمان نمی کنم لیل و نهاری بوده باشد." هم از توبره می خوره، هم از شورای نگهبان، هم از صدجای دیگه."
دوبیتی، ذکر بقای جنتی
مرا نه سر نه سامان آفریدند
توی شورای نگهبان آفریدند
همه یاران و پیران رفته در خاک
مرا از خاک ایشان آفریدند