۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

محمد نیکبخت یکی از زندانیان تحت شکنجه


آدینه، 2 مهر ماه 1389 برابر با 2010 Friday 24 September

یکی از بازداشت شدگان تحت شکنجه های وحشیانه

زندانی سیاسی محمد نیکبخت بیش از یک سال در بند مخوف وزارت اطلاعات تحت شکنجه های وحشیانه
بنابه گزارشات رسیده به"فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی محمد نیکبخت بیش از یک سال است که در بند الف-ط وزارت اطلاعات اصفهان تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارد.
محمد نیکبخت در حالی که پنجمین سال محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی خود را در زندان مرکزی اصفهان بسر می برد در جریان قیام مردم ایران در روز 30 خرداد 1388 از بند 3 به بند الف-ط وزارت اطلاعات زندان اصفهان منتقل شد. او 6 ماه در سلولهای انفرادی زندانی بود و هر روز تحت بازجویی و شکنجه های طاقت فرسای جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشت. ازجمله شکنجه هایی که علیه او بکار برده شده است؛آویزان کردن برای مدت طولانی و تا بی هوش شدن، شکنجه با کابل و شلینگهای آب که در آن سرب تعبیه شده است، بستن به میله فلزی برای مدت 4 روز پی در پی بدون غذا و حق استفاده از سرویسهای بهداشتی و بی خوابی، تحت شکنجه های شدید روحی قرار دادن و موارد متعدد دیگر شکنجه قرار داشت.شکنجه های قرون وسطایی و طاقت فرسا برای وادار کردن این زندانی سیاسی به مصاحبه تلویزیونی جهت پرونده سازی جدید و نسبت دادن اتهام محاربه برای صدور حکم اعدام بود.
او پس از 6 ماه در سلولهای انفرادی به سلولهای 3 نفر در بند الف-ط منتقل شد و در طی این مدت دائم تحت اذیت وآزاها و فشارهای بازجویان وزارت اطلاعات و در شرایط طاقت فرسای این بند مخوف نگهداری می شود.
زندانی سیاسی محمد نیکبخت در طی این مدت از داشتن هرگونه تماسی با خانواده اش محروم بود و خانواده او از وضعیت و شرایط وی در بی خبری کامل بسر می بردند و نمی دانستند که در کجا در بازداشت بسر می برد.
لازم به یادآوری است زندانی سیاسی محمد نیکبخت خرداد ماه 1383 در ارومیه همراه با همسر و فرزند 3 ساله اش دستگیر و به مدت 3 ماه در سلولهای انفرادی وزارت اطلاعات ارومیه تحت شکنجه های وحشیانه در بازداشت بسر برد. سپس او را از زندان اطلاعات ارومیه به بند الف-ط اطلاعات اصفهان منتقل کردند و بیش از 6 ماه در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی قرار داشت. آقای نیکبخت بدستور بازجویان وزارت اطلاعات به 8 سال زندان محکوم شد و مدتی بعد به خاطر افشای جنایتها و شکنجه های بازجویان وزارت اطلاعات پرونده جدیدی علیه او گشوده شد و به 1 سال زندان دیگر محکوم گردید.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،انتقال بی دلیل و غیر قانونی زندانی سیاسی محمد نیکبخت از بند عمومی زندان اصفهان به بند الف-ط وزارت اطلاعات وشکنجه های وحشیانه و قرون وسطایی را به عنوان یک جنایت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر شکنجه سازمان ملل متحد خواستار اقدامات عملی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران است.

02 مهر 1389 برابر با 24 سپتامبر 2010
گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
گزارشگر شکنجه سازمان ملل متحد

۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

ائتلاف ژوراسیک پارک!!

این قطعه زیبا کاری است از دوستان سبزمون در گروه کیوسک!


دایناسورا همگی‌ جمعن، ائتلاف ژوراسیک پارک / مشغول استصواب و نظارت، همه چپیدن ته یه غار
حساسیت به نور و آفتاب، کوردلی مزمن / انجماد مغزی، عوارض عصر یخ‌بندان
ابطال رأی حقیقت، تأیید صلاحیت دروغ / صیانت از تکرار حماقت توی حماسه‌ی حضور
شمارش ذهنی آرا، بدون مسئولین ذی‌ربط / مهرورزی به زور چماق، همه عدالت‌تونو دیدن
ته این تونل وحشت، می‌بینم یه نوری هست / پشت این دیوار سنگی؛ یه دشت سبز
کفتارا و شغالا، مسئول امنیت این غارن / خرمن کینه درو می‌کنن و تخم خشونت می‌کارن
این روزا پوشش ملی‌ شده چشم‌بند و دست‌بند و زنجیر / یه خواهش کوچیک دارم آقا رأی ما رو از اینا پس بگیر
ته این تونل وحشت، می‌بینم یه نوری هست / پشت این دیوار سنگی؛ یه دشت سبز
حکومت سقوط ارزش پول، سقوط ارزش انسان / سقوط پی‌درپی توپولف توی دشتای قزوین و کرمان
حکومت ترس، حکومت قصاص، حکومت تعذیر و زندان / حکومت سکوت، حکومت سقوط، به‌لطف شورای نگهبان
ته این تونل وحشت، می‌بینم یه نوری هست / پشت این دیوار سنگی؛ یه دشت سبز




ایا ارزش من از یک عراقی کمتر است؟


سئوال ایرانیان از فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران و بسیج: 


روی سخن من با بسیجیها و پاسدارانی هست که مردم مارو شبانه روز در خیابانها و زندانها به خاک و خون میکشند البته نه اون جوجه بسیجیها که زمان جنگ یا بچه بودند یا هنوزبه دنیا نیامده بودند طرف صحبتم فرماندهان و مسئولینی که در دوران جنگ در جبهه های جنگ بودند و روزی از کشورو ناموس من دربرابردشمن دفاع میکردند که شاید گذشت روزگارو سیری شکم به آنها فراموشی داده
966aab5e10094f02ab3f.jpg
به یاد میاورید که چطور اسیرعراقی که همیشه تا آخرین گلوله خود را استفاده میکرد و بعد اسیر میشد آب میدادید؟ به یاد دارید خنده ها و نوازشهای برادرانه ای که به اسرا عراقی میدادید به کسانی که تا لحظه ای قبل درحال کشتار برادران و فرزندان ایرانی شما بودند!!؟
e689cbf7427243f59994.jpg
شاخه گل بروی اسلحه خود را به یاد دارید؟ برخورد انسان دوستانه و برادر وار خود را به یاد دارید؟
بگذارید بیشتر روشنتان کنم, هیچ میدانید این مجسمه در کجا و از چی ساخته شده؟
5b40060388254dd78a48.jpg
این عکس مجسمه ایست که صدام و همان برادران عراقی شما از کلاه خودهای اسرا ایرانی و شهدای در جبهه درست کردند یک نگاهی به کلاه خودهای پایین بنداز جای گلوله به روی آنها هنوز نمایان هست
9e20753246e34d5a830c.jpg
5fb5dcba8e1643dd9c77.jpg
0e18d2f4476f4e18aae9.jpg
شما حتی به روی سربازان ایرانی که به خاطراز دست دادن عزیزانشان و شهید شدن برادرانشان قصد حمله یا شکنجه اسرا عراقی را داشتن دست به اسلحه بردید و اسرای عراقی را برادران سنی خود خواندید و همچنان با ملایمت و رفتار انسانی با آنها برخورد کردید و در کنار آنها نماز خواندید
054ba0db23834a15977a.jpg
به دشمن تشنه خود آب دادید و به مثال یک مهمان از آنها 8 سال پذیرایی کردید  بر آنها جامعه سفید پوشاندید و مسابقه های فوتبال و شنا در اردوگاههای اسرا بر گذار کردید با دستگیری یك افسر بعثی مشخص شد: وشش هزار اسیر ایرانی به شكل فجیعی به شهادت رسیده اند بعثیها با «اره» از اسرای ایرانی بازجویی میكردند
ولی با همه جنایات و کشتار بعثیها شما آنهارا مثال برادر پزیرایی کردید و بعد جنگ همه آنهارا با سلام و صلوات به خانوادههایشان بازگرداندید
ae3969e958ff40a0b6ff.jpg
در صورتی که همان موقع برادران و هم وطنهای من که به دست بعثی ها قتل عام شده بودند با تابوت به میهن برگشتند
44116ae3c02046a8bc85.jpg
حال سئوال من از شما برادران انسان دوست و مخلص این است کجا رفت آن رافت اسلامی و حس برادری شما؟یعنی مردم و برادران خونی و شیعه شما ارزششان ازعراقی ها کمتراست؟
9acb0c8135234ec3a49f.jpg
de2c43bc1f1c40dda075.jpg
کجا رفت آن گل بروی سلاحت؟
446bcd9ed7564f3e8df9.jpg

یعنی ارزش یک اسیر عراقی از هموطن خودت بیشتر بود؟ این هست ارزش اسلامی و حس برادری؟
88c2594d478943aa8895.jpg
fbacc4f50f4240f383b8.jpg
آنها که تا آخرین فشنگشان به روی شما حمله کردند پناه دادید و با آنها همانند برادر برخورد کردید ولی با هم وطنهای خود که خواهران و برادران دینی میهنی و ملی شما هستند و چیزی جز آزادی طلب نمیکنند آتش گشودید و سینه هایشان را دریدید به زنان و جوانهای بی سلاح رحم نکردید
a5c3c08d3a0b42569d02.jpg
 از عراقیها مثل یک مهمان پزیرایی کردید و در عوض جنازه شکنجه شده جوانان مارا بروی هم در همان بازداشتگاها یا بهتر بگم هتل اسرای عراقیها بروی زمین انداختید
9e4b6e769e2f4c7298ea.jpg
مادران جوانان عراقی را با برگشتن فرزندانشان شاد کردید و در عوض مادران سربازان ایرانی و هم وطنان خود را داغدارکردید
ed2aaf0a620646cf8fff.jpg
05d4e7b938dd4f069dd6.jpg
آیا به راستی ارزش من از یک عراقی کمتر است؟

    یادداشتی بر سکوت سبز!!

     
    روز 30 شهریور هم گذشت و طبق قراری که با رفقای آزادی خواه گذاشته بودیم از تلفن و موبایل استفاده نکردیم تا ضرری هر چند اندک به پیکره نظام کودتا و دومین منبع درامد آن یعنی مخابرات وارد شود!

    خیلی از طرفداران رژیم غاصب با تمسخر به این طرح نگاه میکنند و ادعا دارند که عدم استفاده یک روزه ما از تلفن و موبایل هیچ گزندی را به مخابرات وارد نخواهد ساخت،خوب من هم تا اینجا را با ایشان موافقم!
    اما این دوستان کج اندیش به این دقت نکردند که این حرکت حرکتی سمبلیک بود! قرار نیست مخابرات با یک روز سکوت ما ورشکست شود! این تمرینی بود برای اینکه این حرکت را در طول سال و هر روز استمرار و تداوم ببخشیم.نه اینکه هر روز تحریم کنیم و گوشی ها را خاموش کنیم! نه!!
    اما میتوانیم مکالمات غیر ضروری خود را نه تنها کاهش دهیم بلکه کلا قطع کنیم. از ارسال اس ام اس های سر گرمی و عاشقانه و سرکاری و 7 تا بفرست خبر خوش میشنوی پرهیز کنیم!!
    از تعریف داستان حسین کرد و لیلی مجنون برای معشوقه مان از پشت تلفن جدا خودداری کنیم!
    تنها زمانی از موبایل استفاده کنیم که واقعا لازم و ضروری باشد.در غیر اینصورت بنا را بر این بگذاریم که 30 شهریور است و ما ملزم به رعایت سکوت سبز!
    در نظر بگیرید که کل طرفداران فعال جنبش سبز 5 میلیون نفر باشند که به طور مداوم پیگیر اخبار و تحولات هستند(البته این رقم شاید تا 40 میلیون هم باشد!!) خوب اگر این 5 میلیون نفر هر کدام روزانه 20 دقیقه مکالمه و به طور متوسط 10 عدد اس ام اس داشته با احتساب نرخ مکالمه دقیقه 70 تومن و اس ام اس 15 تومن(که شاید بیشتر هم باشد!!) مجموعا 1550 تومن هزینه مکالمه غیر ضروری در طول یک روز برای هر نفر در بر خواهد داشت!(دوستان ایراد نگیرند،خیلی ها از این مقدار هم بیشتر صحبت میکنند و خیلی ها هم کمتر)
    با یک ضرب ساده 5.000.000*1550=7750000000
    عدد بسیار بزرگ هفت میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان روزانه!!! اگر باز هم بخواهیم عدد را رند کنیم و تخفیف بدهیم میتوانیم 5 میلیارد تومن روزانه را در نظر بگیریم! با احتساب هر نفر 1000 تومن هزینه مکالمه و اس ام اس در روز!
    خوب مشاهده میکنید که این سکوت سبز و عدم استفاده از تلفن و موبایل (تنها موبایل را محاسبه کردیم) به صورت روزانه چه ضرر هنگفتی را متوجه دولت کودتا و دومین منبع درامد آن خواهد کرد؟!

    لطفا اطلاع رسانی کنید و بیاییم از خودمان و اطرافیانمان شروع کنیم .
    سکوت سبز فقط یک روز نبود.با این سکوت به کودتا چیان ثابت میکنیم که بیشماریم.


    با احترام زاغ سیاه.

    !!اسناد مربوط به حکم سنگسار سکینه محمدی!احمدی نژآد همچنان دروغ میگوید

    در جواب به اظهارات احمدی نژاد در شبکه تلویزیونی ای بی اس:شما دروغ میگویید ٬این هم مدارک حکم "حد رجم "یا سنگسار سکینه از


    سند دروغگویی احمدی نژاد از طرف سجاد ، فرزند سکینه آشتیانی افشا شد


    در مقابل احمدی نژاد دروغگو ایستادگی کنید 




    انتشار اصل حكم سنگسار سكینه محمدى و رسوایی دیگر برای احمدی نژاد


    احمدی نژاد: سکینه آشتیانی هرگز به سنگسار محکوم نشد 


    محمود احمدى نژاد در سفر اخیر خود به نیویورك، حكم سنگسار سكینه محمدى را دروغین دانست و ادعا نمود كه ادعاى چنین حكمى براى تخریب جمهورى اسلامى صورت پذیرفته است.
    خبرنگاران سبز/ حقوق بشر/ سكینه محمدى:

    در پی ادعاى دروغین بودن حكم سنگسار سكینه محمدى، خانوده او و سایت دفاع بین المللى از وى، اقدام به انتشار اصل حكم نموده اند. این احكام را بدون هیچ توضیح اضافه پیوست مى‌نماییم:





    این حکم سنگسار خانم آشتیانی است که احمدی نژاد منکر آن میشود. پیام من به احمدی نژاد اینست : زودتر خود را تسلیم اراده مردم ایران کنید. روزهای جنایت پیشگی شما به سر آمده. دولتهای دنیا باید خجالت بکشند که تریبون در اختیار چنین قاتلی قرار میدهند
    به مسئولین محترم شبکه خبری ای بی سی
    از سجاد قادرزاده فرزند سکینه محمدی آشتیانی
    من حاضرم در شبکه شما با آقای احمدی نژاد مناظره کنم
    امروز صبح یکشنبه ١٩ ماه سپتامبر در شبکه های مختلف خبری در ایران، مشاهده کردیم که آقای احمدی نژاد در مورد پرونده سکینه محمدی آشتیانی مادر این جانبان صحبت کردند و در مقابل دنیا اظهاراتی کردند که ذره ای واقعیت ندارد. من واقعا متاسفم.
    تو گویی ما از سر بیکاری و یا تفریح چندین سال است برای نجات جان مادرمان از یک کابوس وحشتناک حرف میزنیم و دوندگی میکنیم.
    ما اسناد محکومیت مادرمان به سنگسار را که در ادارات دولتی تحت نظر همین آقای رییس جمهور صادر شده٬ برای اطلاع عموم منتشر میکنیم تا دنیا بتواند درمورد صحبت های ایشان خیلی روشن قضاوت بکند و از شما مسئولین محترم تلویزیون درخواست دارم که ترتیبی بدهید من با آقای احمدی نژاد در یک کفتگوی مستقیم در رسانه شما حاضر شوم و پاسخ همه صحبت ها و یا مثلا ابهامات ایشان را در مورد پرونده مادرم به ایشان بدهم. یکبار دیگر از اینها میخواهم مادر بیگناه مرا آزاد کنند.
    سجاد قادر زاده فرزند سکینه محمدی آشتیانی
    تبریز ١٩ سپتامبر ٢٠١٠
    این نامه برای اولین بار توسط کمیته های بین المللی علیه سنگسار و اعدام انتشار می یابد.
    International Committee Against Stonong
    International Committee Against Execution
    http://www.stopstonningnow.com
    http://www.notonemoreexecution.org
    minaahadi@aol.com
    0049-177 569 2413

    پاسخی به احمدی نژاد در مورد “تکذیب حکم سنگسار سکینه محمدی آشتیانی”
    احمدی نژاد روز یکشنبه ١٩ سپتامبر، درمصاحبه مطبوعاتی اش با شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی» آمریکا در باره حکم سنگسار سکینه محمدی آشتیانی گفت: «این خانم به هیچ وجه به سنگسار محکوم نشده‌است. احمدی‌نژاد در این مصاحبه گفته است: «یک شخص در آلمان با انتشار خبرهای کذب در این باره، سروصدایی ایجاد کرد و این موضوعی بر علیه ایران شد.» او خطاب به دولتهای غربی میگوید: امروز طرفدار خانمی شده‌اند که براساس خبر جعلی طرفدار حقوق بشر می‌شود…”
    شخصی که احمدی نژاد نخواسته اسمش را عنوان کند من (مینا احدی)هستم و من این “اتهام” را با افتخار میپذیرم. ما با راه انداختن یک کمپین عظیم جهانی، دولت جنایتکار اسلامی را تحت فشار گذاشته ایم. از طرف هزاران نفر که به اشکال مختلف به فراخوان ما برای نجات سکینه پاسخ مثبت دادند و از طرف یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار نفر که تاکنون قطعنامه نجات سکینه را امضا کرده اند، اعلام میکنم که این یک افتخار است که دولت سنگسار احمدی نژاد را به این روز انداخته ایم.
    احمدی نژاد وجود حکم سنگسار را درمورد سکنیه انکار میکند اما من در این مورد مدارکی دارم که انکار ناپذیر است. سند حکم سنگسار با مهر و امضای قضات جمهوری اسلامی در اختیار من است. این سند که خانم سکینه محمدی آشتیانی به سنگسار محکوم شده است را در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن در اختیار رسانه ها قرار دادم و اکنون در جواب دروغگویی احمدی نژاد همراه این پاسخ آنرا مجددا در اختیار عموم قرار میدهم.
    واقعیت اینست که حرکت عظیم جهانی علیه سنگسار و اعدام و در حمایت از سکینه محمدی آشتیانی سران رژیم اسلامی و از جمله احمدی نژاد را به هذیان گویی انداخته است. من به نوبه خود افتخار میکنم که همراه صدها فعال مدافع حقوق انسانی در دنیا سعی کردیم که مردم آزاده جهان را متوجه ماهیت انسان ستیز و ضد زن این حکومت بکنیم. این یک حرکت جهانی علیه حکومت اسلامی به عنوان حکومتی مدافع و مجری قتل و جنایت است. با این کارزار دفاع از سکینه محمدی آشتیانی میلیونها نفر در دنیا در جریان سرگذشت زنی قرار گرفته اند که اسیر حکومت اسلامی است و هر لحظه ممکن است او را سنگسار یا اعدام کنند. سکینه ۴٣ ساله در زندان تبریز، از چهار سال قبل با حکم سنگسار دست و پنجه نرم میکند.
    قبلا سفارتخانه رژیم اسلامی در انگلیس و وزیر امور خارجه و سخنگوی این وزارتخانه و مقامات قضائی رژیم در تبریز و رئیس حقوق بشر قوه قضائیه در تهران به حکم سنگسار سکینه اعتراف کرده اند. حتی آنها هم از این درجه وقاحت احمدی نژاد تعجب خواهند کرد!
    اینک میلیونها نفر اسم سکینه را شنیده و سرگذشت او را می شناسند. همین میلیونها انسان اکنون بیش از همیشه متوجه میشوند که مردم ایران با چه جانورانی به اسم رییس جمهور و روسای دولت و… مواجه هستند. کسانیکه در روز روشن دروغ میگویند٬ شانتاژ میکنند و ضد و نقیض حرف میزنند و در کمال آرامش جنایت سازمان میدهند و همه این آدمکشی ها را توجیه هم میکنند.
    بعلاوحکومت اسلامی حداقل ١۵٠ نفر را سنگسار کرده است و لیست آنها را ما منتشر کرده ایم. حداقل ٢۴ نفر دیگر هم اکنون در زندانهای رژیم جمهوری اسلامی منتظر اجرای سنگسارند، و سنگسار و اعدام و قصاص و شلاق و شکنجه و تجاوز اساس قوانین قضائی این رژیم و عملکرد سی و یکسال این حکومت بوده است. آیا آقای احمدی نژاد میتواند اینها را هم تکذیب کند؟
    من با افتخار این “اتهام” را می پذیرم! اما چیزی که مایه تعجب و نفرت مردم جهان است این است که رهبران چنین حکومتی هنوز میتوانند در سازمان ملل و مجامع دیگر حاضر شوند و به عنوان دولت مردم ایران پشت تریبون قرار گیرند و با وقاحت دروغ بگویند.
    مینا احدی مقیم آلمان
    سخنگوی کمیته های بین المللی علیه اعدام و سنگسار
    ١٩ سپتامبر ٢٠١٠

    همه سخن راني ميكنند مموتي سخن ريني !

    مشروح سخن ريني امروز مموتي با ذكر جزئيات و حوادث مربوطه در زير مي آيد :

    اللهم عجل (هشت تا كفش قايم پرت ميشود ولي مموتي چون تجربه اش را دارد بخوبي جا خالي ميدهد) لوليك (يك نفر مي دود جلو نيم كيلو تف ميكند با دخالت نيروهاي امنيتي خارج ميشود) الفرج . ميخواهم خطاب به ملتهاي جهان (بيست نفر با خنده سالن را ترك ميكنند) نصيحت كنم (هشتاد نفر هو ميكشند) كه اختناق حاكم در غرب (دويست نفر از خنده غش ميكنند) و حقوق بشر (يكنفر ديگر مي دود جلو يك شيشكي قايم ميكشد فرار ميكند) كه جمهوري اسلامي (برق ميرود) بعنوان آزادترين كشور جهان (سقف ميريزد) كه احترام به حقوق شهروندي (سي نفر عكس ندا را مي آورند بالا) و امنيت شهروندان (چهل نفر عكس سهراب را مي آورند بالا) و حقوق اقليتهاي قومي و مذهبي (دويست تا عكس زندانيهاي بهائي مي آيد بالا) بدون وابستگي و كاملاً مستقل (پرچم روسيه و چين مي آيد بالا) ميباشيم . (هيچ اتفاقي نمي افتد)

    ما (هاله براي لحظه اي مشاهده ميشود) با تمسك به ابزار مقدس اسلام (يك بطري خطا ميرود ميخورد تو سر بغل دستي) و آموزه هاي ديني (سي تا عكس كتك خوردن مردم با چماق مي آيد بالا) در كمال رأفت اسلامي (عكس يك خانم درحاليكه نصف گيسش دست مامور است مي آيد بالا) با انتخاب آزادانه ملت ايران (سالن براي ده دقيقه از خنده منفجر ميشود) و آزادي احزاب و گروهها (يكنفر به بغل دستي اش ميگويد آخرين اعترافات همين ديشب پخش شد ها) و تكيه به دانش بومي (عكس كردان و كامران دانشجو و بقيه مي آيد بالا) و افتخار ملي (دو ميليون نفر بيرون ميگويند : نميخوايم نميخوايم) و توزيع عدالت (يك گوني سيب زميني توزيع ميشود) با اتكا به محرومان (چندتا عكس محصولي مي آيد بالا) و حمايت مردمي (پنج ميليون نفر كه بيرون دارند راهپيمائي ميكنند پنج ميليون تا هم كه جمعه خجالت دادند) ميباشيم (هاله دوباره چند لحظه مشاهده ميشود) و اسرائيل (در اينجا همه از سالن ميروند بيرون فقط عبدلله واد ميماند و اين يارو عمر جيجه) به شما ميگوئيم (عكاسها و فيلمبردارها هم ميروند بيرون) كه (بان گي مون هم ميرود بيرون ) و (متكي و مشائي دست ميزنند) ..........

    و به اين ترتيب توطئه دزديدن احمدي نژاد در نيويورك شكست ميخورد و يك پيروزي بزرگ ديگر در آلبوم زرين افتخارات نظام ثبت ميشود . رهبري پيام تبريك ميفرستد و بسيج دانشجوئي با تجمع در فرودگاه خواستار اخراج سفير انگليس ميشود . ساعت ده شب هم مراسم آتش بازي بالاي برج ميلاد بطور زنده و مستقيم از تمام كانالهاي تلويزيون پخش زنده ميشود و همان شب سه هزار نفر ديگر دستگير ميشوند !

    مستمعين چند جور بودند : تاشو ، دسته دار ، پشتي بلند !


    تعدادي از مستمعين در حال شنيدن پيام ملت ايران !
    ضمن تشكر از اينكه مموتي امسال هم به نحو شايسته اي پيام ملت ايران را در نيويورك به گوش صندلي رساند در اينجا با تعدادي از مستمعين حاضر در سازمان ملل مصاحبه اي ترتيب داديم كه در زير مي آيد :

    مستمع اول : صندلي

    ما : ببخشيد شما بعد از شنيدن پيام ملت ايران در سازمان ملل چه حالي بهتان دست داد ؟
    صندلي : بستگي دارد كي روي ما نشسته باشد . عموماً وقتي قرار است پيام ملت ايران پخش بشود ما خوشحال ميشويم چون همه بلند ميشوند ميروند بيرون و ما يك استراحتي ميكنيم . باور كنيد موقع سخنراني اوباما ما كمر درد ميگيريم . لاكردار اصلاً به فكر ما نيست وقتي حرف ميزند ملت چنان سر جايشان (روي ما) ميخ ميشوند كه تكان هم نميخورند . بنده خودم ديسك فنر دارم و اين روكش من شاهد است كه وقتي اوباما حرف ميزند چقدر بمن فشار مي آيد . البته چندتا از همكارانم ميگويند موقع سخن ريني مموتي به آنها هم خيلي فشار مي آيد چون اگر كسي در سالن بماند موقع سخن ريني دائم از خودش بوهاي ناجور صادر ميكند همكارانم خفه ميشوند بعضيها هم كه يكدفعه كار را خراب ميكنند بعد از سخن ريني بايد ببرند بشورند يا روكش عوض كنند .

    مستمع دوم : آبسرد كن

    ما : لطفاً احساس شما نسبت به شنيدن پيام ملت ايران در سازمان ملل چيه ؟
    آبسرد كن : برو آقا ولمان كن تا خيست نكرده ام . ما اصلاً سيستم قاطي كرده ايم . موقع سخن ريني يكدفعه چهارصد نفر حمله ميكنند هر كي با يكطرفمان ور ميرود كه آب ما را بخورد . تازه چون تند تند دارند از سالن فرار ميكنند ميروند بيرون نصف آبمان را هم ميريزند زمين . هر موقع اين حرف ميزند ما كمردرد ميگيريم بسكه از ما آب خارج ميشود . آخه شرم و حيا هم خوب چيزيه بخدا . اينقدر از ما آب خارج ميشود كه بعضي وقتها آبمان گرم ميشود با مشت محكم ميزنند توي سرمان ميگويند اه ! اينهم كه كار نميكند . بعضيها دست و صورتشان را هم با آب ما خيس ميكنند بسكه داغ كرده اند . بابا مگه ما توي كمرمان كانال داريم كه اينهمه آب ازمان بيرون بيايد ؟

    مستمع سوم : لوستر

    ما : بي زحمت از شنيدن پيام ملت ايران در سازمان ملل چه حسي داريد ؟
    لوستر : ميزنم برق از سرپيچت بپره ها ! گير آوردي ما را ؟ مسخره ميكني ؟ ملت ايران خودش لوستر برميدارد مي آورد اينجا بعد ما را اينهمه از سقف آويزان كرده اند بيخود و بي جهت كه چي ؟ مگر اينجا كهريزك است كه بيخودي از سقف آويزانمان ميكنند ؟ يارو مي آيد اينجا همينطوري دارد حرف ميزند همه ميروند بيرون يكدفعه سالن چنان روشن ميشود انگار دور سر مموتي ديمر گذاشته باشند . آخه نامردها ! وقتي ميخواهيد برويد بيرون خب يا ما را خاموش كنيد يا ما را هم ببريد بيرون . چشممان درآمد بسكه نور خورد وسط كريستالهايمان . تازه ميگويند اين نور سرطان زا هم هست . كرم ضد محمود ميزنيم هر وقت اين مي آيد اينجا !

    ۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

    السلام علیک یا ابا عبدلله مؤمنی !


    4d01bad0488c48288afe.jpg
    السلام علیک یا ابا عبدلله مؤمنی !

    دعای زیارت ابا عبدلله مومنی :

    السلام علیک سیدنا و مولانا ابا عبدلله مومنی . انت مولائی و نحن چاکرتیم به مولا . انت بالمعنای الواقعی الکلمه خیلی رجلی . انت احدً و انت آندرستند کن که شخص بازجوئین رذیل الفجیع النامرد العوضی فی المحبس الاوین آخرش لا قادر بتناول الافکار یسار تو . انت ناطق الادوار التحکیم الوحدت باللیاقت و الکفایت الزیاد پس یقاوم فی المحبس کما تا حالا . انت یعترف فی الدادگاه النمایشی السیرک الانقلاب لکن انهم نامردون و دستگیرکَ مجدداً بعد زمان کمی . و انهم بالنشانه‌های خیلی زیاد مرعوبً من التو و الافکار تو و بالهمین سبب محبوسک فی الانفرادی بمدت الخیلی زیاد و لااجازة بالملاقات حتی بالزن و البچه تو .

    انت کتب احد الرسالة بالشخص الخامنه‌ای کالناس یقال له خ.ر الرسالة منتشرٌ لیل الماضی و العالم و الآدم فی کل الکائنات یهو البومبی ترکید من هذه الخبر . و انت تشریح فی النامه المصائب الزیاد فی الزندان باعث اللاغری خیلی زیاد و افشاءٌ جنایات الوحشیانةُ ال/÷چ|گ؟+ (پ کجاست ؟) الپلید نامردون باسم الخدا . انت قال فی الرسالة بالخامنه‌ای که یا ایها خ.ر ! انهم بازجوئین نامردون الپفیوز اجبارنا بتناول الکاغذ البازجوئی به زور فی القمر المبارک الرمضان که انا فی صیام ، د آخه این درسته مرتیکه خر ؟

    یا اباعبدلله ! انا قول میدم به انت که هذه الوضعیت و هذه النظام فی السرازیری السقوط بالسبب الفعالیات تو و سایر الرفقا . و انا قول میدم به انت که عمراً هیچ جا لا بقاء ظلم و الظالم بمدت الطویل هنا و هناک هم نداره . و انا متذکرُ به انت هو الحدیث المعروف قال : الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم !

    دموکراسی چیست؟!


    دموکراسی روشی است معین برای رسیدن به نتایج نا معین.براساس این روش حکومت بدون خونریزی واز طریق انتخابات مستمر تعویض می شود، آزادی اقلیت ومخالفان برای همیشه تضمین می گردد، دگراندیشان اندیشه های بدیل را بسط می دهند ودگرباشان سبک های مختلف زندگی را تبلیغ و محقق می کنند قدرت توزیع می شود حکومت حق مردم ومبتنی بر رای آنان است هیچ کس  بهتر از خود مردم سعادت آنها را تشخیص نمی دهد هیج کس نمی تواند خود رادلسوزتر از دیگران محسوب کند وبه جای دیگران درباره ی سرنوشت آنها تصمیم بگیرد.
    حکومت هیچ فرد گروه حزب ایدئولوژی ومکتب از قبل تضمین نمی شود واگر شهروندان نظام فکری واجتماعی خاصی را نخواهند آن نظام با خواست مردم صحنه را ترک خواهد کرد.

    التزام به دموکراسی ،التزام به اصل بازی و قواعد آن است، نه نتیجه بازی.
    ______________________________
    پ.ن:پس به این نتیجه میرسیم که مردم باید تصمیم بگیرند! آرا عمومی بالاترین مرجع برای تصمیم گیری است!
    دقت کنید هیچ کس صلاح مردم را بهتر از خودشان نمیداند!
    پس در جامعه دموکرات نیازی به شاه و امام و ولی فقیه و هیچ اقا بالاسر دیگه ای نیست! نیاز به مراجعه به آقایون مراجع نیست! نیازی به بت سازی و مقدس سازی نیست! همه چیز با رجوع به آرا مردم تعیین میشود!
    حکومت هیچ فرد یا گروهی تضمین شده نیست! ولی وقتی کسی ادعای نیابت خدا را بکنه مطمئنا توده ها هم از سر بی اطلاعی از او اطاعت میکنند!
    پس دوستان خرده نگیرند که چرا ما بدنبال سکولاریسم هستیم!چون تا زمانی که دین  از سیاست جدا نشه و به همون جایگاه قبلیش یعنی مساجد و خونه ها بر نگرده دموکراسی در این کشور محقق نخواهد شد!!
    والسلام!

    ۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

    نمونه‌هایی از ادبیات سخیف احمدی‌نژاد

    رییس‌جمهور هر کشوری معمولا سمبل و نماد فرهنگ، آداب و سیاست آن کشور محسوب می‌شود. بنابر این هرگونه رفتار و کردار وی را به‌عنوان نمونه و الگویی از رفتار و کردار مردم آن کشور منظور می‌کنند. شاید به‌همین سبب نیز گفته‌اند که: «ادب مرد به از دولت اوست»!
    آن‌چه در پی می‌آید، نمونه‌هایی از نظرات کارشناسی، بازی با باورهای مذهبی مردم و ادبیات شخصیتی است که عنوان استاد دانشگاه و رییس‌جمهور ایران را هم با خود به‌همراه دارد. گرچه عده‌ای این‌گونه ادبیات احمدی‌نژاد را می‌پسندند و به‌آن می‌خندند و مآلا آن را به‌حساب مردمی بودن و شجاعت او می‌گذارند، لیکن تلقی عقلا چیز دیگری است و نه تنها مضحکه ‌شدن در نزد دیگران و هزینه کردن از اعتبار یک ملت را نشانه جسارت و شجاعت نمی‌دانند، بلکه لودگی و مضحکه‌ شدن در نزد دیگران و یا هرگونه شاخ و شانه کشیدن برای دیگران بدون درنظر گرفتن عوارض و پیامدهای منفی آن، توسط یک شخصیت حقوقی برخوردار از مصونیت سیاسی را مصداق بارز انحراف و سوءاستفاده از قدرت تفویض شده از سوی مردم و نشانه …می‌پندارند!
    بخشی از اظهارات زیر آن‌قدر سست و نامناسب است که برای ملال‌آور نشدن این پست، ناگزیر تبصره‌ها و تکمله‌هایی را متناسب با رویکرد آقای احمدی‌نژاد، به‌صورت جدی و شوخی به‌آن‌ها افزوده‌ایم:

    ۱٫ در نامه احمدی‌نژاد به‌حامی سرسختش احمد جنتی دبیر شورای نگهبان:
    «با توجه به‌اصل هفتاد و یکم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی می‌تواند”در حدود مقرر در قانون اساسی” ‌نسبت به‌وضع “قانون” اقدام نماید بنابراین نباید آن‌چه که ماهیتاً تصمیم اجرایی و موردی تلقی می‌شود و عنوان “قانون ” در مورد آن صادق نیست تحت عنوان “قانون” تصویب و در امور اجرایی دخالت شود.»
    تکمله: حالا که این‌طوره، ریاست‌جمهوری را رها کنید و جای آقای جنتی در شورای نگهبان بنشینید!
    ۲٫ در جمع گروهی از مردم آذربایجان غربی در ورزشگاه تختی این استان: «آقای اوباما اخیرا در سفرش به‌افغانستان با گستاخی و بی‌ادبی اعلام کرد تا زمانی که منافع آمریکا اقتضا کند در افغانستان می‌مانیم و من می‌خواهم از زبان شما مردم ارومیه و آذربایجان غربی به‌آن‌ها هشدار بدهم که دست از تجاوز خود برداری… و اگر دست از توطئه و آدمکشی برندارید دست قدرتمند ملت‌ها شما را از خاورمیانه بیرون خواهد کرد.»
    تکمله: حتما از بی‌ادبان ادب آموخته‌اند! لازم است که شما یک کلاس توجیهی برایشان بگذارید!
    ۳٫ در جمع گروهی از مردم آذربایجان غربی در ورزشگاه تختی این استان: «آقای اوباما، شما تازه از راه رسیده‌اید یک مقدار صبر کنید تا عرقت خشک شود و سرد و گرم را بچشی و مراقبت کن و هر کاغذی که جلوی تو گذاشتند دلیلی ندارد که آن را بخوانی و یا هر حرفی که به‌تو توصیه کردند، دلیلی ندارد که آن حرف را تکرار کنی!»
    تکمله: در غیر این‌صورت همان مشکلاتی را برای مردم آمریکا ایجاد خواهید کرد که احمدی‌نژاد در پیش روی مردم ایران قرار داده است!
    ۴٫ در مراسم روز قدس سال ۱۳۸۸: «وقتی پای گربه در کشورهایی مثل ما که علیه سیاست‌های آن‌ها هستند زیر ماشین شهرداری می‌رود قطعنامه حقوق بشر صادر می‌کنند.»
    تکمله: خوب ماشین‌های آقای “قالیباف” باید مراقب باشند تا پای حیوان زبان بسته‌ای مانند گربه را زیر نگیرند!
    ۵٫ در سومین سفر استانی به‌اصفهان: «هم‌اکنون در افغانستان مانند آن چهارپا در گل مانده‌اند و به‌جای آن‌که زودتر خود را نجات داده و از‌ آن‌جا بیرون بیایند مجددا لشگرکشی می‌کنند.»
    تکمله: اگر این چهارپایان نبودند که طالبان باعث در گل ماندن دیگران می‌شدند؛ آن‌وقت آقای احمدی‌نژاد چطور می‌توانست قبل از پیروز شدن کرزای در انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان به‌او تبریک بگوید!؟
    ۶٫ در سومین سفر استانی به اصفهان: «ریگان و وزیر امور خارجه وقت آمریکا از بی‌شعوران عالمند.»
    تکمله: خوب فکر کنید و ببینید که آیا شخص دیگری را از قلم نیانداخته‌اید!؟
    ۷٫ «حتی در سفر اخیر به‌نیویورک به‌آن‌ها اعلام کرده‌ام که آیا در کشورتان فرد عاقلی پیدا نمی‌شود که این مسائل را به‌شما بگوید؟»
    تکمله: اگر پیدا نمی‌شود بفرمایید تا مردم ایران از خودگذشتگی کرده و آقای احمدی‌نژاد را برای همیشه به‌آمریکا بفرستند!
    ۸٫ در همایش ایرانیان خارج از کشور: «اکنون نیز اعلام می‌کنیم که قرار است آخر شهریور برای نشست مجمع عمومی به‌نیویورک بروم و آن‌جا نیز آماده‌ام با آقای اوباما رو در رو بنشینیم و مرد مردانه البته آزاد و در برابر رسانه‌ها مسائل جهان را روی میز بگذاریم تا ببینیم راه حل چه کسی بهتر است؟»
    تکمله: کل اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودی!
    ۹٫ «رژیم صهیونیستی که سهل است، هفت جد و آباد آن‌ها با متعهدانشان هم جمع شوند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.»
    تکمله: این رژیم صهیونیستی عجب جد و آباد قدرتمندی دارد که قدرتش حتی بیش‌تر از اولاد و نواده‌هایش است!
    ۱۰٫ در اصفهان: «آن‌ها همه این نقشه‌ها را کشیده‌اند که جلوی ظهور حضرت را بگیرند و می‌دانند ملت ایران زمینه‌ساز این حادثه بوده و یاران این حکومت خواهد بود.»
    تکمله: عجب!؟
    ۱۱٫ «برخی‌ها خود را ابرقدرت می‌دانستند، اما در حال حاضر کسی برای آن‌ها تره هم خرد نمی‌کند.»
    تکمله: احمدی‌نژاد هم جزء این برخی‌هاست!
    ۱۲٫ «در کشور ما طی این دو ساله معجزه‌ اقتصادی رخ داده»
    تکمله: چون به‌هم ریختن بنیان‌های اقتصادی یک کشور در کوتاه‌ترین مدت هم خود نوعی معجزه است!
    ۱۳٫ در دیدار با نخبگان و فرهیختگان اصفهانی: «ما دو مأموریت مهم داریم؛ مأموریت نخست ما ساختن ایران است و مأموریت دوم ما آمادگی برای ورود به‌مدیریت جهان است. ما می‌خواهیم اقتصاد و سیاست جهان را درست کنیم، اما فرصت ما محدود است.»
    تکمله: از سر ایرانی‌ها که گذشته خدا به‌داد مردم جهان برسد!
    ۱۴٫ پس از بازگشت از سازمان ملل در حضور آیت‌الله جوادی‌آملی: «وقتی در خیابان‌ها راه می‌رفتیم، به‌هر ساختمانی می‌رفتیم، همه توجهات به‌سمت هیأت ایرانی بود، کأنه هیچ‌کس دیگری نبود»!
    تکمله: احتمالا ترکیب و هیبت و حرکات ناموزون هیأت ایرانی برایشان تازگی داشت!
    ۱۵٫ پس از بازگشت از سازمان ملل در حضور آیت‌الله جوادی‌آملی: «من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریبا همه سران بودند یکی از همان جمع به‌من گفت: “وقتی تو شروع کردی «بسم‌ا..» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در یک حصن و حصاری رفتی”؛ این را من خودم هم احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه حدود بیست‌وهفت، هشت دقیقه تمام، این سران مژه نزدند؛ این‌که می‌گم مژه نزدند، غلو نمی‌کنم، اغراق نیست، چون نگاه می‌کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان …»!
    تکمله: به‌عنوان بزرگ‌ترین دروغ و توهم یک رییس‌جمهور و همراهانش و سپس انکار آن، باید در کتاب رکوردهای «گینس» ثبت شود!
    ۱۶٫ «مردم اطلاعات پرسشنامه طرح تحول اقتصادی را با دقت ۹۶/۹۹درصد درست تکمیل کرده‌اند»!
    تکمله: به‌این می‌گویند تحلیل و پردازش میکرونی داده‌ها و محاسبه بی‌دقتی مردم تا سقف ۴دهم درصد!
    ۱۷٫ «مردم از شنیدن اسم دموکراسی حالت تهوع می‌گیرند.»
    تکمله: مردم یا دولت!؟
    ۱۸٫ «قضیه دانشگاه کلمبیا مگر چیزی جز مدیریت امام زمان بود؟ آن‌ها در ۳ مرحله ۳ دام گذاشته بودند برای ما. مرحله اول در فرودگاه بود که می‌گفتند نرو، قرار است هواپیما را مصادره کنند. مرحله دوم در دانشگاه کلمبیا و استقبال سرد سرویس دانشگاه بود که انتظار داشتند ما کنار بکشیم و برویم. مرحله سوم هم همان توهین‌ها بود که ۲۸دقیقه بدترین حرف‌ها را به‌ما زدند خوبش این بود که در آخر گفتند حالا به‌مزخرفات این آقا گوش می‌کنیم. آن‌ها می‌خواستند که من تعادل عصبی خودم را از دست بدهم و همان‌جا بروم، ولی من خندیدم و سخنرانی هم کردم و دیدید که گفته شد ۵۰۰ میلیون بیننده داشته است. این چیزی جز مدیریت آقا امام زمان است؟»
    تکمله: قابل توجه کفن‌پوشان حرفه‌ای!
    ۱۹٫ در در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان اصفهان: «ما اسناد آن را به‌دست آوردیم که آن‌ها(مستکبران) معتقدند یکی از خاندان پیامبر اکرم در این نقطه ظهور کرده و ریشه همه ظالمان عالم را خواهد خشکاند. آن‌ها همه این نقشه‌ها را کشیده‌اند که جلوی ظهور حضرت را بگیرند و می‌دانند ملت ایران زمینه‌ساز این حادثه بوده و یاران این حکومت خواهد بود.»
    تکمله: امیدواریم که ظالم‌های داخلی مستثنی نشوند!
    ۲۰٫ در همایش ایرانیان خارج از کشور، خطاب به‌اوباما و رهبران غرب: «آن صهیونیست‏های احمق آدم اجیر کردند که مرا بکشد.»
    تکمله: عجب احمق‌هایی، اگر آقای احمدی‌نژاد کشته می‌شد، چه کسی می‌خواست با کارهایش مردم ایران را به‌کشتن بدهد!؟
    ۲۱٫ در آذرماه ۸۷: «اگر بدخواهان، به‌حقوق ملت ایران تجاوز کنند، این ملت با چاقوی زنجان دست و پای آن‌ها را قطع می‌کند.»
    تکمله: اما ظاهرا دوران چاقوکشی و قداره‌بندی به‌سرآمده است!
    ۲۲٫ «بر خلاف نظر بقیه، من معتقدم زنان گیلانی در کنار کار و تلاش روزانه، حریم عفاف و ناموس خود را هم حفظ می‌کنند»!
    تکمله: این کشفیات را جای دیگه‌ای مطرح نکن؛ چون چشمت می‌زنند! البته اگر چنین سخنی در تبریز و یا زنجان در مورد زنان آذربایجانی ایراد می‌شد، چه بسا مردم با همان «چاقوی زنجان» درسی به‌صاحب‌سخن می‌دادند تا هرگز آن را فراموش نکند!
    ۲۳٫ درواکنش به‌صدور قطعنامه علیه ایران از سوی شورای امنیت در خوزستان: «آن‌قدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه‏دانتان پاره شود.»
    تکمله: بعد از پاره شدن قطعنامه‌دان آن‌ها تکلیف چیست؟
    ۲۴٫ «تسهیلات بانکی چون رگ در خون اقتصاد جاری‌ است.»
    تکمله: از بس که بعضی‌ها شعار «تا خون در رگ ماست…» داده‌اند این بنده خدا هم قاطی کرده است!
    ‎۲۵٫ در دفاع از عملکرد وزیر پیشین بهداشت: «آقای لنکرانی مثل هلو می‌ماند.»
    تکمله: البته از نوع هسته‌جدای آن!
    ۲۶٫ در جمع خبرنگاران ۲۰ مرداد ۸۹: «این دولت قانون‌گراترین دولت بعد از انقلاب بوده است.»
    تکمله: تعجب نکنید، شاید فرهنگستان زبان و ادب فارسی واژه «قانونگرا» را جایگزین عبارت «هرج و مرج طلب» کرده است!
    ۲۷٫ «پای‌بندترین دولت به‌قوانین، دولت نهم و دهم است.»
    تکمله: پای‌بند است اوضاع کشور این است، حال اگر پای‌بند نبود چه می‌شد!؟
    ۲۸٫ در جمع خبرنگاران ۲۰ مرداد ۸۹: «صراحت قانون اساسی را کسی نمی‌تواند زیر پا بگذارد یا این‌که کسی جرأت کند اختیارات رهبری را کم کند، شورا نپذیرد و بعد ببرند مجمع که تصویب شود. این قانونی نیست.»
    تکمله: یعنی اصل ۱۱۲ قانون اساسی، کشک؛ آن‌جا که مقرر می‌دارد: «مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تشخیص مصلحت در مواردی که مصوبه مجلس شورای اسلامی را شورای نگهبان خلاف موازین شرع و یا قانون اساسی بداند و مجلس با در نظر گرفتن مصلحت نظام نظر شورای نگهبان را تأمین نکند.»
    ۲۹٫ در جمع خبرنگاران ۲۰ مرداد ۸۹: «من دو میلیارد دلاری که مجلس تصویب کرده بود که دولت برای کمک به‌مترو آن را بدهد را قانون نمی‌دانم. نه این‌که قانون بدانم و عمل نکنم.»
    تکمله: چون که گرفتار توهم شده‌اید و به‌جای مجلس و شورای نگهبان هم تصمیم می‌گیرید!
    ۳۰٫ در جمع خبرنگاران ۲۰ مرداد ۸۹: «عده‌ای می‌گویند ما می‌توانیم در هر موردی قانون وضع کنیم!»
    تکمله: اصل هفتاد و یکم قانون اساسی هم جزء این «عده» است! زیرا در این اصل آمده است: «مجلس شورای اسلامی در عموم مسائل در حدود مقرر در قانون اساسی می‌تواند قانون وضع کند»!
    ۳۱٫ در جمع خبرنگاران ۲۰ مرداد ۸۹: «هیچ قانونی نیست که دولت اجرا نکرده باشد و آن‌چه را که اجرا نمی‌کند، قانون نیست. این دولت، دولتی قانونگرا و پای‌بند به‌قانون است.»
    تکمله: پس تکلیف اصل یک‌صد و بیست و سوم قانون اساسی چه می‌شود که می‌گوید: «رییس‌جمهور موظف است مصوبات مجلس یا نتیجه همه‌پرسی را پس از طی مراحل قانون و ابلاغ به‌وی امضا کند و برای اجرا در اختیار مسؤولان بگذارد.»
    ۳۲٫ «اگر مصر آمادگی داشته باشد، تا پایان وقت اداری امروز، روابط را (پس از سی سال قطع رابطه) برقرار می کنیم»!
    تکمله: چون در دولت احمدی‌نژاد سیاست خارجی ایران مثل خم رنگرزی شده است!
    ‎۳۳٫ «اتفاقا تغییر ساعات، اثر بر عکس دارد و مصرف انرژی را زیادتر می‌کند»!
    تکمله: افزایش بی‌رویه تعرفه‌های انرژی چطور!؟
    ۳۴٫ در جمع ایرانیان خارج از کشور و در واکنش به‌تحریم‌های بین‌المللی: «این‌ها می‌دونید کجاشون سوخته؟»
    تکمله: نه، برای ما قابل رؤیت نیست، شما بفرمایید!
    ۳۵٫ «آقا، این‌ها چرا آب‌رو اون‌جایشون که سوخته نمی‌ریزن؟!»
    تکمله: خوب برای این‌که دنیا را از شنیدن سخنان قشنگ شما بی‌نصیب نکنند!
    ۳۶٫ «آب‌رو بریز اون‌جات که سوخته، چرا می‌ریزی جای دیگه؟!»
    تکمله: شاید آب گیرشون نمیاد!
    ۳۷٫ «در دنیای ورزش، نتایج پارا المپیک از المپیک مهم‌تر است.»
    تکمله: چون آقای رییس‌جمهور فرمودند، پس اگر هم تا به‌حال مهم‌تر نبوده، از این به‌بعد باید مهم‌تر باشد!
    ۳۸٫ «بهای کنونی نفت (۱۵۰دلار در سال۸۶) بسیار پایین است و من پیش‌بینی می‌کنم که نفت به‌۲۰۰ دلار هم برسد.»
    تکمله: از سال ۸۶ به‌این سو، پیشگویان جهان هرساله به‌مناسبت این پیشگویی جشن می‌گیرند!
    ۳۹٫ در جمع مردم آذربایجان‌غربی خطاب به‌اوباما: «بدان گنده‌تر و بزرگ‌تر از تو و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانست از این غلط‌ها بکند تو جای خود داری!»
    تکمله: آدم‌های کوتوله‌تر و گردن باریک‌تر چطور!؟ ‎
    ۴۰٫ «آب‌رو بریز اون‌جات که سوخته، چرا می‌ریزی جای دیگه؟!»
    تکمله: این‌جا و اون‌جا چه فرقی می‌کنه!؟
    ۴۱٫ «گوجه‌فرنگی ۳۵۰۰ تومان نیست، بغل خانه‌ ما ۱۲۰۰ تومان است.»
    تکمله: این خونه آدرسش کجاست!؟
    ۴۲٫ «آقای حداد به‌من گفته بود اینو نگو، گفته بگو آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت، ولی من که با شما رودربایستی ندارم، بذارید راحت باشیم و ضرب‌المثل‌های شیرین ایرانی را استفاده کنیم: اون ممه رو لولو برد»!
    تکمله: راحت باش، اما کمی هم به‌فکر آبروی ملت ایران باش!
    ۴۳٫ «فرار مغزها و سرمایه‌ها نداریم، هر کس آزاد است هر کجا که خواست زندگی کند.»
    تکمله: در این صورت باید اسمش را فرار آزادی گذاشت!
    ۴۴٫ «امارات اگر پیشرفت کند، انگار ما پیشرفت کرده‌ایم»!
    تکمله: به‌این می گویند: استقلال و توسعه!
    ۴۵٫ یک زن (اشاره به‌خانم فاطمه رجبی) پیدا شده که مردانه حرف می‌زند، آن‌وقت شما بهش ایراد می‌گیرید؟!
    تکمله: برای تغییر جنسیت، کافی است که به‌دیگران ناسزا بگویید و در تجلیل از احمدی‌نژاد کتاب «معجزه هزاره سوم» بنویسید!
    ۴۶٫ «گفته‌ مرکز پژوهش‌های مجلس در باره نرخ تورم ۲۳درصدی دروغ است، تورم ۱۳درصد است»!
    تکمله: دیگ به‌دیگ می‌گه روت سیاه است!
    ۴۷٫ «طرح تحول، قیمت‌ها را افزایش می‌دهد، اما این افزایش قیمت تورم نیست، بلکه جهش است.»
    تکمله: مثل سایر جهش‌هایی که دولت احمدی‌نژاد باعث شده است!
    ۴۸٫ «امروز همه به‌این واقعیت معتقدند که در حال حاضر کشور را امام زمان مدیریت می‌کند.»
    تکمله: اگر این‌طور بود که تا به‌حال همه از دین برگشته بودند!
    ۴۹٫ «میانگین سن دانشمندان هسته‌ای ما، ۱۷ سال است»!
    تکمله: وقتی دختربچه ۱۵ساله‌ای می‌تواند در زیرزمین خانه‌شان، اورانیوم را غنی کند، چرا که نه!؟
    ۵۰٫ «یک دختر ۱۵ساله توانسته است در زیرزمین خانه‌شان، اورانیوم را غنی کند»!
    تکمله: حتما با «معجزه هزاره سوم» نسبتی دارد!
    ۵۱٫ «این‌که می‌گویند دو تا بچه کافیه، بنده معتقد نیستم. کشور ما برای صد و بیست میلیون نفر جا دارد.»
    تکمله: ۷۰میلیونش را اداره کنید، ۱۲۰میلیون نفر پیشکش!
    ۵۲٫ «در سفر عربستان، برادر عزیزم ملک عبدالله، مرا در صندلی کنار خودش نشاند»!
    تکمله: مردان بزرگ آرزوهای بزرگ‌تر دارند!
    ۵۳٫ «با حذف قیمت زمین، بهای خانه نصف می‌شود.»
    تکمله: حالا قیمت زمین‌ها کی حذف می‌شود؟!
    ۵۴٫ «آقای مشایی مظلوم واقع شدند ایشان هیچ‌گاه نگفتند ما با ملت اسرائیل دوست هستیم، بلکه ایشان گفتند ما با مردم اسرائیل دوست هستیم»!
    تکمله: با ملت ایران چطور!؟
    ۵۵٫ «بدرفتاری با ایرانیان در فرودگاه‌ها دروغ است، با من و هیأت همراهم در همه جا خوش‌رفتاری می کنند»!
    تکمله: شاید شما را ایرانی نمی‌دانند!
    ۵۶٫ «قیافه روشنفکری می‌گیرند، اما به‌اندازه بزغاله هم از دنیا فهم و شعور ندارند»!
    تکمله: بزغاله‌ها چطور!؟
    ۵۷٫ «سران کشورهای دنیا برای نزدیکی با کشور ما صف کشیده‌اند، مثل این پیرزن‌ها که در صف زنبیل می‌گذارند»!
    تکمله: منظور آن دسته از کشورهای عقب‌مانده و فقیری است که می‌خواهند از کمک‌های بلاعوض ایران استفاده کنند!
    ۵۸٫ «آقای کردان مظلوم واقع شدند و استیضاح ایشان غیرقانونی است.»
    تکمله: قانون اساسی باید اصلاح شود تا در آن استیضاح را به‌قانونی و غیرقانونی تقسیم کنند!
    ۵۹٫ «ایران آزادترین کشور دنیاست…»!
    تکمله: البته برای دولتمردان!
    ۶۰٫ خطاب به‌خبرنگار خارجی: «شما نماینده ملتتان هستید و باید به‌سؤال من پاسخ دهید»!
    تکمله: از زمانی که بعضی از رؤسای جمهوری نماینده ملتشان نیستند، خبرنگاران نماینده ملت‌ها شده‌اند!
    ۶۱٫ «هرگز نمی‌گذارند که اوباما رییس‌جمهور آمریکا شود»!
    تکمله: احتمالا پیش‌بینی ایشان مربوط به‌دختران اوباما بوده است!؟
    ۶۲٫ «در خارج از کشور بچه ۴ساله، من را به‌مادرش نشان داد و گفت: محمود»!
    تکمله: بعضی از بچه‌ها به کارتون علاقمندند!
    ۶۳٫ «در سفر ایتالیا من را می‌خواستند با اشعه ایکس ترور کنند»!
    تکمله: تا زمانی که اطراف احمدی‌نژاد هاله نور هست، اشعه ایکس کاری نمی‌تواند بکند!
    ۶۴٫ «آن‌ها از من می‌ترسند، یک سخنرانی بکنم بهای نفت گران می‌شود»!
    تکمله: حالا که این‌طوره به‌جای یک سخنرانی ۱۰۰ تا سخنرانی بکنید تا بلکه با گران‌تر شدن نفت درآمدملی ما کمی افزایش یابد!
    ۶۵٫ اوایل سال۸۷: «درست است که بهای نفت دارد کاهش پیدا می کند، ولی به‌طور قاطع می‌گویم زیر ۱۰۰دلار نخواهد رسید»!
    تکمله: به‌دلیل همین قاطعیت است که پیشگویان دنیا مقابل رییس‌جمهور کشور ما لنگ می‌اندازند»!
    ۶۶٫ «عده‌ای می‌گویند که بازار آزاد همه چیز را حل می‌کند، ولی من به‌ شما می‌گویم که بازار آزاد برای دزدها و سارق‌هاست»!
    تکمله: امثال محصولی‌ها، محصول کدام بازارند!؟ ضمنا دزد تفاوتی با سارق ندارد!
    ۶۷٫ «حجم سرمایه‌گذاری در صنعت نفت، در این چهارسال ۶۰ میلیارد دلار است.»
    تکمله: اگر این ادعا درسته، پس منبع و بازخورد این سرمایه‌گذاری را هم اعلام کنید!
    ۶۸٫ «برنامه‌هایی برای مدیریت جهانی داریم»!
    تکمله: وا اسفا به‌حال مردم جهان!
    ۶۹٫ در باره کوروش: «او حکومتی نسبتا مردمی بر پا کرد؛ و مردم بابل آن زمان از وی تقاضای کمک کردند.»
    تکمله: حکومتش نسبتا مردمی بود؛ زیرا با دولت صد درصد مردمی احمدی‌نژاد قابل مقایسه نبود. دولت احمدی‌نژاد صد برابر دولت‌های دیگر مردمی است!
    ۷۰٫ در باره کوروش: «کورش حرکت و بابل را فتح می‌کند و مردم را از دست حکومتی جبار نجات می‌دهد.»
    تکمله: ای‌کاش کوروش امروز هم زنده بود!
    ۷۱٫ در باره کوروش: «در این رفتن و نجات دادن، خون از دماغ کسی نمی‌آید، بلکه با کار فرهنگی مردم به‌استقبال او(کوروش) آمدند و حکومت جبار ساقط شد.»
    تکمله: مثل همین کار فرهنگی که دولت احمدی‌نژاد انجام می دهد!؟
    ۷۲٫ در باره کوروش: «تجلیل از کورش ملی‌گرایی نیست.»
    تکمله: با توجه به‌سوابق فکری احمدی‌نژاد و حامیان سرسخت او، عوامفریبی چطور!؟
    ۷۳٫ در باره کوروش: «مثل جمهوری اسلامی که حکومتی عادل است و می‌خواهد معنویت را پیاده کند، ولی غفلت هم گاهی دیده می‌شود.»
    تکمله: قطعا مزاح می‌فرمایید! لطفا مردم را نسبت به‌کوروش هم آزرده‌خاطر نسازید!
    ۷۴٫ در باره کوروش: «تخصصی در این باره ندارم که بگویم کورش ذوالقرنین یا پیامبر بوده، اما مشخص است که او آدم خوبی بود.»
    تکمله: برای رفع تردید از آقای رحیمی معاون اولتان بخواهید تا حقیقت را از آن مرد سوری بپرسد که پیامبر شدن احمدی‌نژاد را هم پیش‌بینی کرده بود!

    علتش بدحجابی زنهاست....!!


    هرکجا مشکلات پابرجاست/ یا خرابی به نحوی از انحاست
    بی گناهند جمله مسوولان / مطمئن باش بی کم و بی کاست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    گر هدفمند گشته یارانه/ هیچ کس را اگر که یارا، نه
    کی به تو گفت کار یارانه؟/ خوب بنگر، دلیل آن پیداست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    هرکه معتاد بنگ و تریاک است/ آزمایش نشان دهد پاک است
    پرقاچاق، ولوو و ماک است/ جنس هرآنچه خواستی اینجاست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    نان فهمیده ها شده آجر/ کار پیدا نمی کند دکتر
    شد اداره ز بی سوادان پر/ دور، دور صعود جاهل هاست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    مردم آزرده اند و افسرده/ شور و شوق و امیدشان مرده
    گفت با من زنی سیه چرده/ موقع خودکشی همین حالاست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    گر ترافیک می شود افزون/یا که همچین شده است یا همچون
    یا زمستان، هوا شود وارون/ یا دی اکسید کربنش بالاست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    نیست بنزین به کارت ها کافی/ ولی از ما نبوده اجحافی
    از چه بیخود دلیل می بافی؟/ این قَدَر هی نکش تو مو از ماست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    از الف تا ی را گران کردیم/ قیمت خون جدّمان کردیم!
    دلمان هرچه خواست، آن کردیم/ شد گران، گوشت، میوه، سبزی، ماست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    هر دهاتی گذارمان افتاد/ زده شعبه، کمیته امداد
    باز هم فقر می کند بیداد/ ریشه کن کردنش فقط رویاست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    دوست داری که میلیونر باشی؟/ زود باید مامان و بابا شی!
    گر به زیر مخارجش تا شی/ آن به ما چه؟ خودت دلت می خواست!
    علتش بدحجابی زن هاست!

    چون شود گم زجیبمان میلیارد/ یا بگیریم رو به مردم گارد
    کلت و باتوم و پنجه بوکس و کارد/ بینمان این همه اگر بلواست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    شده ملت مریدِ فارسی وان/ ماهواره مهمتر است از نان
    هرکه دیدم نشسته پای آن/ بیست و سی وانهاده، بیند لاست!
    علتش بدحجابی زن هاست!

    مردها جفت و تاق می خواهند/ یک دو لاغر، دو چاق می خواهند
    نصف زن ها طلاق می خواهند/ به خدا این یکی دگر سرراست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    غرب را در فساد بینی غرق/ مرد با زن ندارد آنجا فرق
    پسران را گرفته موها برق/ و زنان جمله شکل فارافاست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    مگر آنجا نیامده توفان؟/ کرده آتشفشانشان فوران
    سیل دائم می آید و بوران/ و زمین لرزه از چپ و از راست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    شکر ایزد که ما مسلمانیم/ آن قَدَر از حجاب می دانیم
    کایمن از باد و سیل و توفانیم/این بلایای خارجی ها just
    علتش بدحجابی زن هاست!

    عکس تفریط بین که افراط است/توی ایران،قطر،امارات است
    خشکسالی ز افتخارات است/ورنه بارندگی که سیل آساست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    عذرخواهم اگر خطا کردم/ شرح و تفسیر نابجا کردم
    از خودم بیخودی دفا(!) کردم/شعر من گر بد است و گر ناراست
    علتش بدحجابی زن هاست!

    نام واقعی مموتی!

    پارسال به دنبال انتشار عکسی از شناسنامه اقای رییس جمهور مشخص شد که وی نام خانوادگی خود را از سبورجیان به احمدی نژاد تغییر داده است.اما اخیرا عکسی توسط جمعی از هواداران ایشان منتشر شد که واضحتر است.

    در این عکس نام خوانوادگی اولیه مموتی  صباغیان خوانده میشود نه سبورجیان!ابتدا احتمال دادم که دوستان او برای نجاتش به فتوشاپ متوسل شده باشند.اما با مراجعه به فرهنگ عمید مطمئن شدم نام اصلی مموتی همان صباغیان است!

    لایحه پیشنهادی آنی جهت حمایت از خانواده!

    راستش ما دیدیم مجلس خیلی وقت است دارد با دو واژه «ازدواج مجدد» و «ازدواج موقت» بازی می کند و توی سر خودش می زند تا بگوید من به فکر حمایت از خانواده هستم. کسی هم نمی گوید این چه جور حمایتی است که فقط دو جور ازدواج خشک و خالی را در برمی گیرد، تازه همان دو تا را هم مدت هاست زورش نمی رسد تصویب کند.
    مجلسی ها به این نکته توجه ندارند که هر زنی بخواهد زن دوم یا موقت مردی باشد، معنی اش این است که یک چیزهایی در زندگی اش کم دارد که باید هرچه زودتر به فکر جبرانشان بود، مثل خواستگار ازدواج دایم، یا امنیت مالی. هر مردی هم که بخواهد ازدواج مجدد و موقت کند، یک چیزهایی در زندگی اش زیاد دارد که باید هرچه زودتر توسط مهرورزان عدالت گستر با دیگران تقسیم شود، مثل تنبان یا تنوع طلبی.

    البته مجلس نشینان اعتقاد دارند که مرد یعنی یک غول شهوت که قادر به تقوی پیشه کردن هم نیست و باید هرجوری هست سیرابش کرد، درست برعکس دخترها که حتی تا سنین ترشیدگی هم می توانند تنها باشند و هیچ قانونی برای سر و سامان دادنشان لازم نیست و حتی آن قدر قوی هستند که با لوایحی مثل لایحه حمایت از خانواده، می شود ازدواج را روز به روز برایشان ناممکن تر ساخت. به هرحال آنچه اولویت دارد، نیاز کوفتی... ببخشید، غریزی ِ مردانه و مشکلات زن های بیوه و مطلقه است که قبلا مزه ازدواج را چشیده اند و دیگر نمی توانند بدون آن سر کنند. خوب... برای این منظور، دو جور ازدواج موقت و مجدد خیلی کم است. بنابراین ما بهتر دیدیم خودمان یک لایحه مفصل تر جهت حمایت از خانواده  پیشنهاد بدهیم بلکه مجلس را یک بار دیگر شرمنده کنیم برود پی کارش.
    والا! با این لوایح نصفه و نیمه شان!

    انواع ازدواج های پیشنهادی:

    * ازدواج مسلم: ازدواج اول که حق مسلم هر مردی است.
    * ازدواح مفرح: مردی که از یکنواختی زندگی با همسر اولش خسته شده است، برای تفریح زن دیگری بگیرد.
    * ازدواج موجه: چرا مردی که زن اولش بچه دار نمی شود یا بیماری دارد، به بهانه های واهی مثل مردانگی و انسانیت و تن دادن به قسمت و صبر در امتحان الهی، به پای او بماند؟ موجه است که در این هنگام هرچه زودتر برای ازدواج بعدی اش اقدام کند.
    * ازدواج متمم: مرد ببیند چه صفات زنانه ای را دوست داشته که زن اولش ندارد. بعد زنی بگیرد که آن صفت ها را داشته باشد.
    * ازدواج مثلث: مرد تقوی پیشه کرده و به سه زن قناعت نماید.
    * ازدواج مربع: مرد تمام چهار زنی را که شرع به او اجازه می دهد بگیرد.
    * ازدواج ملون: مرد چهار زن بگیرد: سفید پوست، سرخ پوست، سیاه پوست و زرد پوست.
    * ازدواج منظم: مرد هر شش ماه یک بار زن بگیرد.
    * ازدواج میسر: مرد هر زنی را که برایش میسر است بگیرد.
    * ازدواج مشبک: مرد یک شبکه هرمی ازدواج راه بیندازد. به این معنی که هر زنی گرفت، آن زن، چهار زن دیگر را هم به او معرفی کند و او همه آنها را بگیرد.
    * ازدواج مکرر: مرد آن قدر زن بگیرد تا جانش از فلان جایش در برود.

    بله... تنها با رواج این گونه ازدواج هاست که بحران اخلاقی جامعه برطرف می شود. حالا چهار تا خس و خاشاک هم این وسط پیدا می شوند که می خواهند در کار ما موش بدوانند و بیخودی ایراد می گیرند که با این شرایط، دیگر کسی به سراغ دخترهای مجرد نمی رود و آنها شانس ازدواج را از دست می دهند. خوب... اینها همه حرف های بیهوده است. دخترها توقعشان را پایین بیاورند و به هر خواستگاری که از راه رسید بله بگویند. فوقش نمی توانند با او زندگی کنند و طلاق می گیرند، بعد می شوند یکی از همان زنان مطلقه ای که ادعا دارند این قانون به نفع آنها تمام می شود

    شاهکارهایی از ملا حسنی!!

    استاد بزرگ شیخ الشیوخ ملا حسنی نماینده ولی فقید!در ارومیه که معرف حضور همه عزیزان هستند.در اینجا دو چشمه از افاضات گهر بار این مرد علامه رو تصویری براتون به نمایش میذاریم.