۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

!!اسناد مربوط به حکم سنگسار سکینه محمدی!احمدی نژآد همچنان دروغ میگوید

در جواب به اظهارات احمدی نژاد در شبکه تلویزیونی ای بی اس:شما دروغ میگویید ٬این هم مدارک حکم "حد رجم "یا سنگسار سکینه از


سند دروغگویی احمدی نژاد از طرف سجاد ، فرزند سکینه آشتیانی افشا شد


در مقابل احمدی نژاد دروغگو ایستادگی کنید 




انتشار اصل حكم سنگسار سكینه محمدى و رسوایی دیگر برای احمدی نژاد


احمدی نژاد: سکینه آشتیانی هرگز به سنگسار محکوم نشد 


محمود احمدى نژاد در سفر اخیر خود به نیویورك، حكم سنگسار سكینه محمدى را دروغین دانست و ادعا نمود كه ادعاى چنین حكمى براى تخریب جمهورى اسلامى صورت پذیرفته است.
خبرنگاران سبز/ حقوق بشر/ سكینه محمدى:

در پی ادعاى دروغین بودن حكم سنگسار سكینه محمدى، خانوده او و سایت دفاع بین المللى از وى، اقدام به انتشار اصل حكم نموده اند. این احكام را بدون هیچ توضیح اضافه پیوست مى‌نماییم:





این حکم سنگسار خانم آشتیانی است که احمدی نژاد منکر آن میشود. پیام من به احمدی نژاد اینست : زودتر خود را تسلیم اراده مردم ایران کنید. روزهای جنایت پیشگی شما به سر آمده. دولتهای دنیا باید خجالت بکشند که تریبون در اختیار چنین قاتلی قرار میدهند
به مسئولین محترم شبکه خبری ای بی سی
از سجاد قادرزاده فرزند سکینه محمدی آشتیانی
من حاضرم در شبکه شما با آقای احمدی نژاد مناظره کنم
امروز صبح یکشنبه ١٩ ماه سپتامبر در شبکه های مختلف خبری در ایران، مشاهده کردیم که آقای احمدی نژاد در مورد پرونده سکینه محمدی آشتیانی مادر این جانبان صحبت کردند و در مقابل دنیا اظهاراتی کردند که ذره ای واقعیت ندارد. من واقعا متاسفم.
تو گویی ما از سر بیکاری و یا تفریح چندین سال است برای نجات جان مادرمان از یک کابوس وحشتناک حرف میزنیم و دوندگی میکنیم.
ما اسناد محکومیت مادرمان به سنگسار را که در ادارات دولتی تحت نظر همین آقای رییس جمهور صادر شده٬ برای اطلاع عموم منتشر میکنیم تا دنیا بتواند درمورد صحبت های ایشان خیلی روشن قضاوت بکند و از شما مسئولین محترم تلویزیون درخواست دارم که ترتیبی بدهید من با آقای احمدی نژاد در یک کفتگوی مستقیم در رسانه شما حاضر شوم و پاسخ همه صحبت ها و یا مثلا ابهامات ایشان را در مورد پرونده مادرم به ایشان بدهم. یکبار دیگر از اینها میخواهم مادر بیگناه مرا آزاد کنند.
سجاد قادر زاده فرزند سکینه محمدی آشتیانی
تبریز ١٩ سپتامبر ٢٠١٠
این نامه برای اولین بار توسط کمیته های بین المللی علیه سنگسار و اعدام انتشار می یابد.
International Committee Against Stonong
International Committee Against Execution
http://www.stopstonningnow.com
http://www.notonemoreexecution.org
minaahadi@aol.com
0049-177 569 2413

پاسخی به احمدی نژاد در مورد “تکذیب حکم سنگسار سکینه محمدی آشتیانی”
احمدی نژاد روز یکشنبه ١٩ سپتامبر، درمصاحبه مطبوعاتی اش با شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی» آمریکا در باره حکم سنگسار سکینه محمدی آشتیانی گفت: «این خانم به هیچ وجه به سنگسار محکوم نشده‌است. احمدی‌نژاد در این مصاحبه گفته است: «یک شخص در آلمان با انتشار خبرهای کذب در این باره، سروصدایی ایجاد کرد و این موضوعی بر علیه ایران شد.» او خطاب به دولتهای غربی میگوید: امروز طرفدار خانمی شده‌اند که براساس خبر جعلی طرفدار حقوق بشر می‌شود…”
شخصی که احمدی نژاد نخواسته اسمش را عنوان کند من (مینا احدی)هستم و من این “اتهام” را با افتخار میپذیرم. ما با راه انداختن یک کمپین عظیم جهانی، دولت جنایتکار اسلامی را تحت فشار گذاشته ایم. از طرف هزاران نفر که به اشکال مختلف به فراخوان ما برای نجات سکینه پاسخ مثبت دادند و از طرف یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار نفر که تاکنون قطعنامه نجات سکینه را امضا کرده اند، اعلام میکنم که این یک افتخار است که دولت سنگسار احمدی نژاد را به این روز انداخته ایم.
احمدی نژاد وجود حکم سنگسار را درمورد سکنیه انکار میکند اما من در این مورد مدارکی دارم که انکار ناپذیر است. سند حکم سنگسار با مهر و امضای قضات جمهوری اسلامی در اختیار من است. این سند که خانم سکینه محمدی آشتیانی به سنگسار محکوم شده است را در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن در اختیار رسانه ها قرار دادم و اکنون در جواب دروغگویی احمدی نژاد همراه این پاسخ آنرا مجددا در اختیار عموم قرار میدهم.
واقعیت اینست که حرکت عظیم جهانی علیه سنگسار و اعدام و در حمایت از سکینه محمدی آشتیانی سران رژیم اسلامی و از جمله احمدی نژاد را به هذیان گویی انداخته است. من به نوبه خود افتخار میکنم که همراه صدها فعال مدافع حقوق انسانی در دنیا سعی کردیم که مردم آزاده جهان را متوجه ماهیت انسان ستیز و ضد زن این حکومت بکنیم. این یک حرکت جهانی علیه حکومت اسلامی به عنوان حکومتی مدافع و مجری قتل و جنایت است. با این کارزار دفاع از سکینه محمدی آشتیانی میلیونها نفر در دنیا در جریان سرگذشت زنی قرار گرفته اند که اسیر حکومت اسلامی است و هر لحظه ممکن است او را سنگسار یا اعدام کنند. سکینه ۴٣ ساله در زندان تبریز، از چهار سال قبل با حکم سنگسار دست و پنجه نرم میکند.
قبلا سفارتخانه رژیم اسلامی در انگلیس و وزیر امور خارجه و سخنگوی این وزارتخانه و مقامات قضائی رژیم در تبریز و رئیس حقوق بشر قوه قضائیه در تهران به حکم سنگسار سکینه اعتراف کرده اند. حتی آنها هم از این درجه وقاحت احمدی نژاد تعجب خواهند کرد!
اینک میلیونها نفر اسم سکینه را شنیده و سرگذشت او را می شناسند. همین میلیونها انسان اکنون بیش از همیشه متوجه میشوند که مردم ایران با چه جانورانی به اسم رییس جمهور و روسای دولت و… مواجه هستند. کسانیکه در روز روشن دروغ میگویند٬ شانتاژ میکنند و ضد و نقیض حرف میزنند و در کمال آرامش جنایت سازمان میدهند و همه این آدمکشی ها را توجیه هم میکنند.
بعلاوحکومت اسلامی حداقل ١۵٠ نفر را سنگسار کرده است و لیست آنها را ما منتشر کرده ایم. حداقل ٢۴ نفر دیگر هم اکنون در زندانهای رژیم جمهوری اسلامی منتظر اجرای سنگسارند، و سنگسار و اعدام و قصاص و شلاق و شکنجه و تجاوز اساس قوانین قضائی این رژیم و عملکرد سی و یکسال این حکومت بوده است. آیا آقای احمدی نژاد میتواند اینها را هم تکذیب کند؟
من با افتخار این “اتهام” را می پذیرم! اما چیزی که مایه تعجب و نفرت مردم جهان است این است که رهبران چنین حکومتی هنوز میتوانند در سازمان ملل و مجامع دیگر حاضر شوند و به عنوان دولت مردم ایران پشت تریبون قرار گیرند و با وقاحت دروغ بگویند.
مینا احدی مقیم آلمان
سخنگوی کمیته های بین المللی علیه اعدام و سنگسار
١٩ سپتامبر ٢٠١٠

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر