۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

یادداشتی بر سکوت سبز!!

 
روز 30 شهریور هم گذشت و طبق قراری که با رفقای آزادی خواه گذاشته بودیم از تلفن و موبایل استفاده نکردیم تا ضرری هر چند اندک به پیکره نظام کودتا و دومین منبع درامد آن یعنی مخابرات وارد شود!

خیلی از طرفداران رژیم غاصب با تمسخر به این طرح نگاه میکنند و ادعا دارند که عدم استفاده یک روزه ما از تلفن و موبایل هیچ گزندی را به مخابرات وارد نخواهد ساخت،خوب من هم تا اینجا را با ایشان موافقم!
اما این دوستان کج اندیش به این دقت نکردند که این حرکت حرکتی سمبلیک بود! قرار نیست مخابرات با یک روز سکوت ما ورشکست شود! این تمرینی بود برای اینکه این حرکت را در طول سال و هر روز استمرار و تداوم ببخشیم.نه اینکه هر روز تحریم کنیم و گوشی ها را خاموش کنیم! نه!!
اما میتوانیم مکالمات غیر ضروری خود را نه تنها کاهش دهیم بلکه کلا قطع کنیم. از ارسال اس ام اس های سر گرمی و عاشقانه و سرکاری و 7 تا بفرست خبر خوش میشنوی پرهیز کنیم!!
از تعریف داستان حسین کرد و لیلی مجنون برای معشوقه مان از پشت تلفن جدا خودداری کنیم!
تنها زمانی از موبایل استفاده کنیم که واقعا لازم و ضروری باشد.در غیر اینصورت بنا را بر این بگذاریم که 30 شهریور است و ما ملزم به رعایت سکوت سبز!
در نظر بگیرید که کل طرفداران فعال جنبش سبز 5 میلیون نفر باشند که به طور مداوم پیگیر اخبار و تحولات هستند(البته این رقم شاید تا 40 میلیون هم باشد!!) خوب اگر این 5 میلیون نفر هر کدام روزانه 20 دقیقه مکالمه و به طور متوسط 10 عدد اس ام اس داشته با احتساب نرخ مکالمه دقیقه 70 تومن و اس ام اس 15 تومن(که شاید بیشتر هم باشد!!) مجموعا 1550 تومن هزینه مکالمه غیر ضروری در طول یک روز برای هر نفر در بر خواهد داشت!(دوستان ایراد نگیرند،خیلی ها از این مقدار هم بیشتر صحبت میکنند و خیلی ها هم کمتر)
با یک ضرب ساده 5.000.000*1550=7750000000
عدد بسیار بزرگ هفت میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان روزانه!!! اگر باز هم بخواهیم عدد را رند کنیم و تخفیف بدهیم میتوانیم 5 میلیارد تومن روزانه را در نظر بگیریم! با احتساب هر نفر 1000 تومن هزینه مکالمه و اس ام اس در روز!
خوب مشاهده میکنید که این سکوت سبز و عدم استفاده از تلفن و موبایل (تنها موبایل را محاسبه کردیم) به صورت روزانه چه ضرر هنگفتی را متوجه دولت کودتا و دومین منبع درامد آن خواهد کرد؟!

لطفا اطلاع رسانی کنید و بیاییم از خودمان و اطرافیانمان شروع کنیم .
سکوت سبز فقط یک روز نبود.با این سکوت به کودتا چیان ثابت میکنیم که بیشماریم.


با احترام زاغ سیاه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر